Samsung UE55B7020WP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55B7020WP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ajvanbaest 26-08-2009
Geschreven voor: Samsung UE55B7020WP

---------Update review, 26-8-2009----------
Heb de eerste review geschreven, nu bijna 4 mnd verder heb ik de tv retour gestuurd omdat bij zwarte scenes alleen maar witte wolken te zien waren was zeer irritant en het keuzemenu liep vast bij bepaalde onderdelen(kids). Al met al was ik zeer blij met de tv en het prachtige beeld en design maar begon me steeds meer te irriteren aan de witte wolken(clouding).

----------1e review, 11-5-2009----------
WOW!! Wat een tv!!!
Gelijk uit de doos gehaald en aangesloten op de humax decoder...wat een beeld,wat een contrast en wat een scherpte(zit op 4 meter afstand). Blueray en ps3 is gewoon adembenemend. Geluid vind ik wel meevallen, heb nooit en home cinema gehad, dus ken niets anders.
Hij hangt ook met de speciale muurbeugel(slimm wall mount) als een schilderij aan de muur.Al met al moet ik nog de vele opties uit proberen.(usb,internet enz.)
Ben zeer tevreden en beveel hem aan iedereen aan.